شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

سردار بی مزار

عکس و تصویر ‌ ‌ دلم که میگیرد دلم میخواهد بیایم کنار قبرت سردار اما تو شهیدگمنامی آنهم ...

دلم که میگیرد 
دلم میخواهد بیایم کنار قبرت سردار 
اما تو شهیدگمنامی 
آنهم شهید گمنامی ک حتی مزاری ندارد که بر آن نوشته باشند گمنام 
با خودم میگویم ای کاش از خدایت نخواسته بودی که جسمت حتی یک ذره خاک دنیا را اشغال نکند
فکر دل مارا نکردی سردار ؟؟اینگونه پر کشیدن اینگونه عاشقانه رفتن دعا و خواسته تو بود از خدایت 
امــا دل مـا چه کــنـد از فـــراق دوری تــو

شادی روح شهید باکری صلوات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد