شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

این نوشته ام تقدیم به حضرت عشق شاید پشیمانی من نیز پذیرفته شود

سلام بر حضرت عشق

صلی الله علیک یا ابا عبدالله

گفته اند گنه کاران راهی به بارگاهت را ندارند ولی پشیمانان را چه؟

پشیمانیهایمان به قدری است که پای خیالمان نیز حس خوبی از گناه کردن ندارد

ما را نیز بپذیر ای حضرت عشق

نمیدانم در کربلا بودم که بودم یا با که بودم

ولی اگر دست ولایتت بر سر من نیز کشیده شود

از زهیروحر پیروی می کردم وحسینی می شدم

اینرا به اطمینان قلبیم میگویم

یا حسین جان مرا نیز بپذیر که عشق فقط در سرای تو آرام می گیرد

نظرات 1 + ارسال نظر
حریم پنج‌شنبه 21 مرداد 1400 ساعت 11:09 ب.ظ

یا حسین جان مرا نیز بپذیر که عشق فقط در سرای تو آرام می گیرد.

امام حسین علیه السلام پذیرای دشمن خود نیز بود حر را پذیرفت پس ما را نیز به شرط خوب شدن پذیرا خواهد بود خدایا مرا نیز انچانان کمک کن که خوب شوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد