شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

السلام علیک یاصاحب الزمان عج



روی تو چه دل‌ها که نیاورده به غارت
یاد تو چه خواب از همگان برده به یغما
وقتی به خیال سر کویِ تو می‌افتم
خون گریه کنم یا بنشینم به تماشا؟

نظرات 2 + ارسال نظر
رها شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 08:28 ب.ظ

اقا خسته شدیم از این دنیا .....زودتر بیا ...

با امدنت بران خواهد امد

حریم دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 06:59 ق.ظ

فقط دلیل جدایی ز تو گناه من است
ثمر از این همه غفلت دل سیاه من است
همیشه ذکر تو را من به روی لب دارم
که نام تو گل زهرا دلیل راه من است
ببین که روز سپیدم ز هجر تو شام است
بیا و نور فکن که چهره تو ماه من است
جدایی از تو بلایی عظیم و جانکاه است
گواه قلب حزین سردی نگاه من است
بگو به آن دو ملک در سیاهی قبرم
که این غلام قدیمی بارگاه من است
اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج
الهی امین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد