شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

سپاهیان همه مدیون عشقند

سپاهیان همه مدیون عشقند
دانلود کنید
 
 سپاهیان همه مدیون عشق اند
خدامردان حق مجنون عشق اند
خراسانی ترین سید مخور غم
که پاسداران حواریون عشق اند
مو موسایی کنون برنیل دارم
برای ابرهه سجیل دارم
برای اوج علم ورشد ایمان
دوبال از شهپرجیرییل دارم
علی شوکت علی صولت علی نام
خدایا رهبری تکمیل دارم
یقین از چلچراغ اشک شبهاش
به محراب دعا قندیل دارم
من ازمولام حسین الگو بگیرم
خدا دونه که ذلت ناپذیرم
ولایت باور و عزت مدارم
که میراث شهیدان یادگارم
علیه دشمنونم ریگ صحرا
به مویاری دهد هر موج دریا
داره از کربلامون غم میباره
بازم دشمن خیال شوم داره
بیا باهم دهیم دست اخوت
که دشمن کینه دیرینه داره
پاسدارم،سرفرازم بهرایمان جان نثار
پاسدارم،سرفرازم بهرمیهن جان نثار


چشم تموم کائنات سوی عنایت علی
رهبرماخامنه ای تحت حمایت علی
رهبرفرزانه ما ای علی روزگار
وارث خونهای پاک و از خمینی یادگار
یاعلی جان مقتدای من تویی
رهبرمن مرجع من پیشوای من تویی
مادیگه نمیگذاریم دستای تو بسته بشه
مثه حیدردلت از امت خود خسته بشه
مثه سلمان وابوذر درخونت میشینیم
اخه توچهره تو تصویر حیدر میبینیم
بذار تا هرچی میخوان بگن ولی ما همگی
توی چهره علی عکس خمینی میبینیم
وقتی توحرف میزنی اشکای ما جاری میشه
اگه توگریه کنی زخم دلا کاری میشه
رفقا بیایید باهم قدرعلی روبدونیم
تادم اخر باهاش همه بسیجی بمونیم
خون تورگهامونو هدیه به رهبر میکنیم
پای عشقش باهمه سختیها سرمیکنیم
حرف توبرای ما حرف امام زمونه
تادم اخرآقاتوسینه هامون میومنه

شاعر:ابراهیم پاسیار


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد