شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

شما با آقای خامنه ای نسبتی دارید؟



روزی در مطب بیمارستان نشسته بودم...
خانم محجبه ای همراه فرزندش وارد مطب شد...
فرزند را که معاینه میکردم...

شباهت عجیبش به امام خامنه ای مرا به فکر فرو برد...
از مادرش سوال کردم...
شما با آقای خامنه ای نسبتی دارید؟

گفتند:
بله من همسر ایشان هستم...
خیلی تعجب کردم !

گفتم:
مگر شما پزشک خصوصی ندارید؟
گفتند:
خیر آقا اجازه چنین کاری نمیدهند!

میگویند شما هم مثل سایر مردم
به بیمارستان مراجعه کنید...
آن روز دیگر نتوانستم به کارم ادامه دهم...
سرم را روی میز گذاشتم و بسیار گریه کردم...
سلام وخیلی خوش آمدید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد