شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

شهادت حضرت جوادالائمه علیه السلام رابرتمامی شیعیان تسیلت عرض می

 

کلینی رحمه الله در کتاب «کافی» از محمّد بن ابی العلاء نقل کرده است که گفت:

از یحیی بن اکثم قاضی سامراء شنیدم که گفت:

روزی وارد مسجد رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم شدم تا قبر مبارک ایشان را طواف کنم، حضرت امام جواد علیه السلام را دیدم که در

آنجا طواف می کنند، درباره مسایلی که در نظر داشتم با آن حضرت گفتگو کردم و ایشان همه را جواب فرمودند.

به ایشان عرض کردم: می خواهم سؤالی از شما بپرسم؛ ولی به خدا قسم خجالت می کشم.

امام علیه السلام فرمودند:

من از آن سؤال به تو خبر می دهم قبل از آن که بپرسی؛ می خواهی سؤال کنی که امام کیست؟

عرض کردم: به خدا قسم سؤال مورد نظرم همین است.

فرمودند: من امام هستم.

عرض کردم: نشانه ای می خواهم تا یقین کنم.

آن حضرت در دست خود عصایی داشت، وقتی من چنین گفتم فوراً آن عصا شروع به صحبت کرد و گفت:

"إنّ مولای امام هذا الزمان و هو الحجّة."

به راستی مولا و صاحب من، امام این زمان است و او حجت پروردگار است.

اصول کافی، ج 1، ص 353     

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد