شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

حکایت مسلمانی ما

 

1

به او می گفتم فلانی بیایم و بجای ساخت حسینه ای که سالی یکبار از ان استفاده می کنید برای این جوانان ورزشگاهی بسازید شما که می خواهید سرمایه گذاری کنید اونجا اینکار را بکنید که ثوابش زیاد است .گفتم مردم بخاطر حسینه چقدر کمک کردند گفت مثلا 500میلیون گفتم برای قحطی زدگان سومالی چکار کردند گفت :عده ای کمک کردند.گفتم چرا گفت خودمان فقیر زیاد داریم چرا باید به انها کمک کنیم گفتم ایرادی نداره به هردو کمک کنید گفت نمی شود گفتم میشود برای سالی یکبار حسینه ای بسازید که شاید انروز هم استفاده نشود ولی برای کمک به مردم قحطی زده کمک نمی کنید.. 

با خودم درگیر بود که چرا فکرها زیاد رشد نکرده به این رسیدم که انجا را مردم می بینند که فلانی چقدر به حسینه یا امثال ان کمک کرده وهمه میگویند عجب ادم خوبی تازه تبلیغ طرف هم میشود ولی سومالی را کسی نمی فهمه.یعنی خدا اندازه یه ادم دیگه برامون ارزش نداره..خدایا ما فرزندان حضرت ادم را ببخش که به همنوع خودمان هم کمک نمی کنیم .انتظار داریم باران هم بیاید خشکسالی امسال در همین ایران چکار که نکرد. 

هر کسی صدای مظلومی را بشنود وبفریادش نرسد مسلمان نیست. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد