شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

خمپاره نخورده ها....

  اگه این سوم خرداد نبود. اگه این آزادی خرمشهر نبود. خمپاره نخورده ها، گلوله ندیده ها، بر سر سفره جنگ آوار شده ها... به من چه ربطی داره، اصلا خمپاره نخورده ها، خاویار خوردند که از جنگ! از سهم جنگ بی نصیب نمانده باشند! به من چه ربطی داره..؟ که دستشان را حلب قوطی خاویار بریده باشد، که با دست بریده زخمی جنگ، ... آره حق با شماست من یه ذره فضول تشریف دارم. خوب حالا بروند درصدش را هم بگی« 75٪» من که حسود نیستم. مبارک تان باشد. شما جانباز جنگ تشریف دارید... راضی شدی... به رسمیت هم شناخت مشان دیگه چی ..؟

  خاویار نخورده ها

  قطع دست از مچ" 25 درصد

  قطع پازیر زانو 35 درصد

  یک چشم 35در صد

  خاویار خورده ها ....

  و چون شما از شدت خاویار حرات بالائی گرفتید بعد آرترز زانو هم دارید.قندخون تنگی نفس، شما شیمیائی هم هستی" پس"75٪ مبارکه.....

  آگه آزادی خرمشهر نبود ....
  خوب شد که سوم خردادی هست. خرمشهری آزاد شد وگرنه معلوم نبود این بودجه های کلان فرهنگ(ایثار و شهادت) کجا می رود. معلوم شد یک خبر های هست. یک پول های هست، همش که نمی شه بروید به کله گنده ها خاویار بخورانید.!؟همایش بر قرار کنید. نهار دبش بخورید. چه حرف های میزنم من...؟ هتل های فلان، با حال رزرف کنید.!
  آقا نصفه شبی رو تیر برق چی میکنی..؟
  پ+ ببخشید می بینی که داریم تحول فرهنگی ایجاد می کنیم...! این ها خمس هم داره ... بودجه های فرهنگی ... ندیدی چه کتاب های با چه تیراژی تو انبار ها داره خاک می خوره ... کجائید ببینید ما چه ها که نمی کنیم.....
  سالروز آزادی خرمشهره باید یه ذره ازین بودجه های فرهنگی رو هم خرج و برجی کرد،! معلوم بشود، مردم هم ببینیند، دوستان...، بابا این پول ها رو صرف واقعا کار فرهنگ دفاع مقدس می کنند. کی گفته همش خاویار و ماهی سفید و فلان و فلان،... که گفته کسی از راه دور ..... کسی از پایتخت نیامده!؟ کسی خاویار نخورده،!؟

  آهای این موجی رو دستبند بزنید...
  بردار عزیز چرا حرف مفت می زنی،!؟ چرت پرت می گی..؟ توهم داری، تو موجی هستی حالات روانی مناسبی نداری! برات یه نوبت می گیریم، هزینه اش هم با، ما اصلا از جیب مبارک خودمان پرداخت می کنیم. جیب ما رو دست کم نگیر یه بیمارستان خوب در خارج هم بخواهی می فرستیم. فقط خفه شو حرف زیادی از دهنت نزن...
  آخر حال روحی مناسبی نداری...؟ جلوی پیرفت ترویج فرهنگ ایثار را چرا می گیری...!
  آهای ... این موجی رو دستبند بزن....! نه نبرش... نگهش دار با هاش حرف دارم... ببین من الان بالای این درخت چنار هستم.... اینجا اصلا چه می کنم، نصفه شبی..؟
  نگاه کن این هم.....ما ببین همه جاش نوشته خرمشهر آزاد شد.. تو کجا بوی خرمشهر آزاد شد.... ببین این ها خرج داره، هزینه حمل نردبان داره... یه بار دیگه ازین حرف های مفت بزنی... آهای ببرش .... 

  حکما جا افتاد بردار.....
  کی خاویار خورده، کسی هتل رزرف نکرده ... من غلط بکنم حرف زیادی بزنم ..
  جانباز فوتی در موزه دفاه مقدس دفن می شود...
  اخوی اصلا همین موزه دفاع مقدس شما دارید اینهمه زحمت می کشید... وسط جنگل کنار یادمان شهدای گمنام. خوب راست میگی من حال مناسبی ندارم. موج گرفتگی هم درد سر های خودش رو دارد. ببخشید من عذر می خوام.
  نمی دانستم برای چی موزه دفاع مقدس می زنید که چی بشود... بعد یه دوست جانبازی زنگ زد و گفت: مرد چرا نمیفهمی..؟ درسته که دوستان آثاری خاص از دفاع مقدس جمع نکردند ولی یه فکری پیشنهاد بدید همین رفقای جانباز و بچه جنگ که تو دهات ها از دنیا میرن اینها کلی از جنگ خاطرات دارند .. ببرن تو موزه دفن کنند خودش خود به خود می شود گنجینه دفاع مقدس .. وقتی حالیت نیست گیر الکی نده ....
  هر چند هفته یه بار یه جانباز از دنیا میره، این جانباز که یه عمری درد کشیده رنج برده یه دستش از کتف قطع شده، حالا که رو قبرش سنگی به رنگی دیگر می گذارند و می نویسند ... مرحوم .. بعد همه خاطرات جنگش را که در سینه اش دف می شود. دست چوبی اش .. همه اینها آثار جنگ است .. دوستان ببرن همه بچه های که از دنیا میرن تو موزه دفن کنند خودش میشه " موزه دفاع مقدس ....
  راست میگی رفیق وگرنه چی جمع کردند که ببرند، اگه همین هزینه ها رو خرج جمع آوری آثار جنگ می کردند و ... خوب من .... ببخشد .... 

  بودجه های فرهنگی الاف معتاد می شوند .....
  ازین که نمی گذارند بودالاف جه های فرهنگ دفاع مقدس سرگردان باشند. الاف باشند. وگرنه این بودجه ها همه معتاد می شوند. الاف که باشند، الاف که باشند همینطور رها که باشند خوب معتاد می شوند، بعد همین جناب دهنمکی خودمان یه لباس بسیجی تنشان میکند و فیلم آخراجی ها رو می سازد .... وگرنه والله اینها معتاد نبودند.. ما که اصلا ندیدیم.... حالا جای تشکر دارد که این بود جه هارو درست مصرف میکنید وگرنه این بودجه ها می روند یه چیز ...چیز مصرف میکنند و معتاد می شوند
نقد نیوز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد